De halve wereld rond

Al twee dagen regen in Hoi An.

vervolg van Hoi An 11 oktober 2008

We gaan toch 's middags de deur uit,hoewel de regen aanhoudt. Schuin tegenover ons is een kledingmakerij en we lopen even binnen. Nart's broek moet worden gerepareerd en ze willen dat wel voor ons doen.Er zijn mooie stoffen te koop en als we een uurtje later weer buiten stan hebben we een broek voor Nart en een bloesje en een tuniekjurkje voor mij besteld. Vanavond 19.00 uur passen. De kraan blijft open staan. De voeten houden we niet droog, het water stroomt over de straten. Gelukkig hebben we een plu en regencape. Om 19.00 uur gaan we naar de winkel en tot mijn verbazing is alles al klaar! Nart's broek zit prima maar mijn bloesje en tuniek zijn bij de schouders te strak. Ze gaan het veranderen, morgen klaar. Ik bestel van dezelfde zwarte zijde als waarmee de bloes is afgezet een broekrok. Dan wil ik gewone plastic slippers gaan kopen. 1001 schoenwinkels met 101 slippers maar geen gewone teenslippers, de markt vinden we nu te ver. We gaan een hapje eten en daarna op onze hotelkamer zien we dat ook daar het water naar binnen plenst. Onder het bed ligt een grote plas en bij de balkondeuren ook.Dachten we hier hoog en droog te zitten!!!

Reacties

Reacties

Margot Brandt

Jullie zijn zo boeiend in woord en beeld, dat ik er een dagtaak aan heb om bij te blijven. Ik hoop dat je alles kunt bewaren dan kan je er een prachtig boek met illustraties van maken. Wat me verbaast is dat alles klopt in jullie reis. Bij zo'n onderneming zou je toch wel eens tegenslag verwachten, maar daar hoor ik jullie nooit over. Gelukkig maar. Was dit alles nu min of meer gepland? Of zelfs tot in details? Een heel goede reis verder en blijf me verrassen. Groetjes MARGOT

josephine

Op sommige muren kun je streepjes zien staan. Tot zo hoog kwam vorige keer het water!!!!!!!! Geen broodje aap verhaal!!

Elly Lammers

Hoi Tineke en Nard,

Ik hoor en zie wel dat jullie het geweldig naar je zin hebben. Misschien dat wij toch ook eens moeten gaan sparen om alles daar te zien, want het lijkt me echt geweldig. Geniet elke keer weer van jullie verhalen en foto's. Groetjes uit het nu zonnige Brabant 22 graden vandaag. Ik hoop dat het bij jullie ook weer droog wordt, anders moet je misschien maar zwemvliezen kopen.
Groetjes Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!