De halve wereld rond

Laatste uurtjes voor vertrek

Het huis is aan kant, prullebakken zijn leeg, koelkast/vriezer is leeg en schoon, tuinmeubilair staat in de schuur, buitenkraan is afgesloten. We hebben vanmorgen om 8 uur alvast onze plaatsen gereserveerd voor de vlucht naar Moskou en onze boardingpasses afgedrukt. Ik heb nog tijd om even mijn boek uit te lezen tijdens het wachten tot half 7, dan nemen we de bus van Waalre naar Eindhoven station. Om 19.45 vertrekt de trein rechtstreeks naar Schiphol waar we om 21.15 uur aankomen. Daar staat als het goed is een busje van het Ibishotel klaar om ons op te halen. Zo'n zelfde busje brengt ons morgen om 07.00 uur naar de luchthaven waar we om half 10 vertrekken. Het is ongeveer drie en een half uur vliegen. Het tijdsverschil met Moskou is 1 uur in de zomer. Ben benieuwd in wat voor een hotel we terecht komen. Gisteren toch nog maar even Nart eropuit gestuurd voor een boekje over Moskou. We zijn er weliswaar maar anderhalve dag maar we willen toch wel zo veel mogelijk zien daar. Een metrolijnenoverzicht en een stadsplattegrond is dan toch wel handig. Misschien heb ik dan tijd voor een kort berichtje.....'s Avonds om half 10 gaan we dan de trein in en dan begint de bijna 9000km lange reis. Zaterdag passeren we Omsk en in de nacht van maandag op dinsdag de grens met Mongolië. 's Ochtends om 7.30uur arriveren we in Ulan-Bator waar we tot donderdag blijven. (Geen idee of daar internetcafés zijn). Vrijdagmiddag 5 september zullen we dan als alles volgend het spoorboekje loopt in Beijing aankomen. Het kan dus even duren voordat je weer wat van ons hoort. Hartelijke groeten allemaal.

Reacties

Reacties

Sonja

Hoi Nart en Tineke
Het begin van een enerverende periode zo. Hartstikke leuk om er over te lezen en we wensen jullie natuurlijk heel veel plezier in Moskou om te beginnen en dan even in de trein. We lezen er wel over groetjes ook van Loek en Iris, Amber en Jentel

dé

Dag halve wereldreizigers. Geniet ervan. We volgen jullie, veel plezier, maak vooral veel foto's, wij zullen dit nooit zien. à bientôt. xxx

Abe en Alice

Hoi Nart en Tineke,

Heel veel plezier en moois toegewenst, we zullen jullie volgen op deze fantastische reis.

groetjes Abe en Alice

josephine

Heel veel plezier op jullie reis en we volgen jullie avonturen.
Dobre djen (goeiedag) in het Russisch.
Nie hoa (hallo) Chinees
Zo, nou kan er verder niets meer mis gaan.
Sabadee ka

lisette

Hallo Tineke en Nart
De tijd vliegt, jullie zijn vertrokken voor je weet!!
Heel veel plezier en geniet van al het moois wat jullie gaan meemaken. Fantastisch lijkt het me waar jullie aan gaan beginnen!

Rene en Margaret

Hallo wereldreizigers,
een geweldige reis geniet ervan (zal wel lukken) en veilig terug komen.

Laura

Het lukt me niet om jullie uit te komen zwaaien.
Vanuit hier wens ik jullie nogmaals een geweldige reis toe! Geniet, geniet! Ik geniet mee vanachter mijn computer.

Liefs, Laura.

Elly en Dick van der Vaart

Geniet!!!!

Liefs uit Dommelen

Yvonne Marringa

Wens jullie heel veel moois toe tijdens deze uinieke reis.
En net zoals ik de koormail eindig.... Braaf blijven hè!

Els Naderman

Heel veel plezier gewenst tijdens jullie droomreis.
Geniet van al het mooie en bijzondere dat je tegenkomen zal.

Liefs voor jullie allebei
van ons allebei.

Caroline

Beste Nart en Tineke
Ik wens jullie heel veel plezier en ervaringen op jullie geweldige reis toe. Ik heb nog foto's van je laatste werkdag.\Kan ik je die nog vesturen naar een mailadres of kan dat pas als jullie terug zijn?
Ik hoor het wel
Veel groeten
Caroline

Marijke Lamers

Hallo Tineke en Nart,
Dit had ik natuurlijk al eerder moeten mauilen, want nu zitten jullie in de trein! Een hele goede reis! Veel plezier en geniet ervan!
Groetjes, Marijke

louis & mieke

Hoi Tineke en Nart,

Eindelijk vetrokken !
Jullie zouden een boek kunnen uitgeven met al jullie leuke reisverhalen, wij kijken er iedere keer naar uit om de fantastische verhalen te lezen en de supermooie foto's te beklijken.
Geniet er maar goed van en denk af en toe ook eens aan ons die in ons regenlandje een klein beetje proberen mee te genieten.
Nog een veilige, boeiende en vooral ontspannende reis !
Louis & Mieke

Marij

Lieve Tineke en Nart,

Wat een heerlijk vooruitzicht om zoveel bijzondere en mooie dingen te gaan zien en beleven!
Heel veel plezier..geniet... geniet ...geniet...
liefs,
Marij

Hanny van Weert

Hoi Nart en Tineke,
Ik heb nu pas tijd om mail te checken.
Jullie zijn inmiddels vertrokken.
Tineke, heb jij je haar afgeknipt of lijkt dat alleen maar op die foto?
Ik wens jullie een supergave reis toe en ik geniet vanuit dit koude, natte grijze kikkerlandje met jullie mee.
Heel veel plezier!!!!!!!

liefs,

Hanny

Rob Zeijen

Tineke en Nart,

Een beetje jaloers ben ik eigenlijk wel...

==== Genieten ====

Frans en Rita

Omsk, het Bajkal meer en Ulan Bator. Jullie lopen in het spoor van Michael Palin, Hein Polzer en Bruce Parry. Wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen en indrukken.

Oom Phil & tante Will

Geniet van de fantastise reis en we zien jully in New Zealand

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!