De halve wereld rond

Pensioen en afscheid

Afgelopen vrijdag was een belangrijke dag in de aanloop naar de reis die we gaan maken: Tineke's laatste dag op de Reigerlaan. ‘s Morgens om kwart voor 8 kwam er een Porsche cabrio voorrijden om ons naar school te rijden, waar een ontvangst op het schoolplein plaatsvond. Een fantastisch leuk afscheid was er in de klas voorbereid door haar duo-partner Marietta (waar ze de laatste 8 jaar zo fijn mee samen gewerkt heeft) en naast heel veel mooie en gezellige cadeautjes hadden de kinderen vreselijk hun best gedaan en een mooi kleed gemaakt van lapjes vilt. Een gezellige receptie met (oud)-collega's en ouders en een barbecue maakten deze dag tot een onvergetelijke. Hartelijk bedankt allemaal!!
De week ervoor had Nart zijn 60ste verjaardag gevierd en was zijn pensioen echt een feit.
Verder zijn de paspoorten nu onderweg naar de Russische, Mongoolse, Chinese en Vietnamese ambassades voor de nodige stempels en visa.
We hebben een stalling voor de camper in Valkenswaard geregeld, het Eindhovens Dagblad valt niet meer op de mat en ook een NEE-NEE sticker zit op de klep geplakt.
Volgende week verwachten we de definitieve treinreservering van de Treinreiswinkel en brengen we een bezoekje aan de GGD om te horen of we nog vaccinaties of Malariarecepten nodig hebben. Stapje voor stapje komt de dag van vertrek dichterbij. We vertrekken op 27 augustus van Schiphol om half 10 dus zullen we of heel vroeg een trein moeten nemen of al de dag ervoor die kant op gaan. Het hangt er een beetje van af hoe lang van te voren we moeten inchecken.
Verder hebben we nu al ruimte op ons weblog voor 800 foto's! Hartelijk dank gulle gevers en ....we hebben echt voorlopig meer dan genoeg.
Iedereen die de komende week vertrekt: een fijne vakantie gewenst.